sábado, 17 de diciembre de 2011

GÚSTAME


  AMANDA ARZA CARBALLO
              A MIN GÚSTAME…
 
Gústame xogar o baloncesto con David e Sandra.
Gústame comer chocolate con leite pola merenda.
Gústame dar un paseo polo pobo, cando é de noite e están todos nas casas.
Gústame nadar no río cos meus amigos polo verán.
Gústame xogar coa miña amiga a os xogos de mesa mellor o parchís.
Gústame comer de todo, pero prefiro o caldo de verdura.
Gústame ver a tele mentras como, porque hai dibuxos animados.
Gústame andar na bicicleta polo pobo e facer carreiras cos amigos.
Gústame leer polas noites antes de durmir, contos de misterio.
Gústame axudarlle a miña nai nos seus labores.
Gústame estudiar, para poder facer unha boa carreira.
Gústame xogar co meu can que se chama León, porque é moi intelixente.
Gústame xogar con meus irmán e co meu pai o dominó anque me gana sempre.
Gústame axudarlle a miña avoa a facer as camas porque se alegra moito.

No hay comentarios:

Publicar un comentario