sábado, 9 de abril de 2011

2º bloque dos traballos para a Profe

Centóns

Refráns :
Ben tes que saber
Pos cogumelos coller.

Cando a curuxa curuxea
ou neva ou xea.
Centóns
Pos cogumelos coller
Cando a curuxa curuxea
Ben tes que saber
Que ou neva ou xea.

Ben tes que saber
Cando a curuxa curuxea
Pos cogumelos coller
Que ou neva ou xea
Autoras:
Sandra López 5º
Sandra Vilariño. 5º


Refráns:
Marzo ben feito
Patacas a eito.

Febreiriño corto
Cos seus 28
E o que ben contou
29 lle sacou.


Centón
Febreiriño corto
Marzo ben feito
O que ben contou
Patacas a eito
Cos seus 28
29 lle encontrou.
Autor:
Lluis Castro .5º



Refráns
A donde vai Vicente
Vai a xente

Sacame en marzo
Se non pazo rasco

Centón
Adonde vai Vicente
Sácame en marzo
Vai a xente
E se non pazo rasco.
Autores:
Amanda Arza 5º
Samuel Vilariño 6º.



CADAVER EXQUISITO

Tema A AUGA

As ondas do mar
veñen e van, pero
sempre están no mar
coma un reguin
non chegan o fin.
A auga sen parar
nas olas o chegar
podente mollar.
Auga cristalina
auga que cae do ceo
Que medo me da
Auga que me molla
Auga que me encontra
Auga que me leva
polo rio abaixo
ata o mar parar
Quero que me volvas
coma un anxo, xa.
Auga, auguiña, auga
limpia e clara auga
se te poidera coller
ibate beber.
Auga doce e cristalina
doce amiga
teño ansias de te ver
nun vaso, no mar
e no río
e escoitar o teu ruido.


A PAZ
Se eu pudera facer maxia
un, dous, tres,
as pelexas e a guerra
facía desaparecer,
E os nenos e as nenas
¡que ben iban a crecer!.

A paz é amor
A paz é dulzura
A paz é frescor
A paz é ternura
A paz non é dor
A paz non é guerra
A paz é mellor.


A paz non ten precio
Se queres a paz
Solo tes que amar,
Respetar e axudar.
A paz é alegría
A paz é amor
A paz é bonita
A paz é mellor.


A paz é algo bonito
Algo exquisito
Si con moito agarimo
A paz está nas persoas
Si nos botamos un cable
Si somos todos amables.



Coa paz hai alegría
Amor e compañía
Sempre paz e mais paz
Con amor e ternura
Todo o mundo en paz
E sen amargura.

O amor é paz
A ledicia é paz
O cariño é paz
E todos con todos
Vivamos en paz
Pondal
Non, non é na súa casa
nin á vista dos seus pais,
onde se buscan as nenas
para con elas falar;
mais debaixo das túas follas,
onde testigos non hai:
¡ouh, figueiredo de Mórdomo,
de Mórdomo, ouh, figueiral!

Amanda e Sandra V. 5º dicen:
Non, non é nas súas habitacións
onde tes que falar con elas
sinon nos seus corazons
para namorar as doncelas;
maís os seus pequenos corazóns,
encherasllos co teu amor:
¡Ai!, namorador de doncelas
que te namoraches dela.


Rosalia
¿Qué pasa ó redor de min?
¿Qué me pasa que eu non sei?
Teño medo dunha cousa
Que vive e que non se vé.
Teño medo a desgracia traidora
Que vén, e que nunca se sabe onde vén.

Lluis e Maria 5º
¿Qué anda detrás de nos?
¿Quen chega sen nos saber?
Temos medo dunha cousa
Que anda por ahí a correr
Temos medo a morte traidora.
Que nunca se sabe onde,ou cando ven.



Uxío Novoneyra
Canta o cuco cala e canta
dos castiñeiros do val.
Pasa o tempo e non di nada
e volta o cuco a cucar.

Samuel e Alba 6º
Oubea o lobo no castañal
oubea pola serra e polo val.
Pasa o tempo da friaxe
e volta o lobo a oubear.